"förälske"

Igår klev det in en jättevacker, jättesöt och hur trevlig tjej som helst in på sushin.
Hon beställde en stor mamma sushi (jag minns). Hennes leende var jättefint och hon hade fin röst.
Långt blont hår med en hel-lugg som låg som gjutet mot hennes panna.
Jag vill inte påstå att jag skulle gifta mig med henne. Men ni vet, jag blev nästan så där töntigt förälskad.
Som man blev i högstadiet när alla killar som gick i 9:an var dom snyggaste man sett (typ dom fulaste man sett nu).

Jag ville bara skriva ner det. Så jag en vacker dag läser det här, och minns hur vacker hon var.
Jag gillar sånt.

Nej. Jag är inte kär.

Idag satt en stammis när jag bytte av Joanna för att Jobba. Han började med ge mig en komplimang för hur jag såg ut, dagen i ära. (kavaj, vit tröja och svarta jeans, kände mig riktigt karriä:ig).
Sen kollade han mig i ögonen: är du lycklig? Jag svarar "ja!" och så ger jag honom ett leende.
Som att jag nyss gift mig eller något. Det har jag ju inte och kom på mig själv. HUR lycklig på en skala är jag då?
Jag kan ju inte ha svarat "ja" per automatik eftersom att det inte är varje dag någon frågar om man är lycklig. Eller?

Jag tyckte det var kul iallafall.
Roligare än när någon frågar:
"äre bra?", "var är det här för rolig dosa?" (hemkörningsapparaten)

Nåväl. Tack. Fina människor.

Som pricket på i:et säger också Yoyo till mig "i love you.. your'e like a sister for me.. "
Jag blir rörd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0