holy shittans vilken hetta!

Sorry, bad uppdatering. (en dag)

Igår hängde jag i eller på brommaplan. Käkade sushi och kollade på "shimpansfamiljen". Mycket trevligt.
Sen blev jag tvingad till att raka benen. Schysst, jag som hade rakat dom dagen innan.
"vadå, är bara ärlig" pyttsan!

Har smält iväg på jobbet idag. Daniel fick åka och käpa en fläkt som inte hjälpte mig speciellt mycket.
 Att sitta framför läsk-kylen fungerade inte heller.
Sen tog jag mig en sväng ut i "friska" luften och diskuterade "tjenne" =kuk) med koko. Han frågar mig varje dag så fort vi ses "tjenne bra?", "har du fått tjenne??" Det bästa med mitt jobb är fan alla invandrar grannar man har omrking sig. Dom ger mig utlandskänsla. Blattepower!

Först har vi Abbe's kusin som äger 'Höjdengrillen' precis vid tunnelbanan.
Sen har vi glasögon-turken och "godis-äckel-dräkt-turken" som är kär i mig i tobaksbutiken.
Sen har vi: mig, Joanna, våra älskade thai-isar och såklart helgisarna Anna och Sara. Är iofs bara jag som är halvblatte och Sara är från landet jag inte kan stava till Enitrea????? Eh... whatever.
Sen har vi Koko och Moses , frisörerna och Nagel-Mia, polackfittan. Min gobit.
Och sist men inte minst herrarna och damen på Malmgrenska.
Dom på andra sidan skiter jag i. Aldrig pratat med dom..

Och Abbe våran maskot. Of course.. my baby! hmpf..

Fan vad jag svettas nu... igen.. lagom skönt  att ligga i sängen med en lappis knäna som brinner.

Blir det sol imorgon? Hoppas fan det. Jobbar kväll imorgon. Kanske man hinner bli lite neigör.

Är det bara jag i detta universum som är sugen på ÖL?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0