tjenis penis!

Jag trodde jag hade lagt mig till ro igår, för att inta sömnen. Tji fick jag!
Hoppade in i en taxi för äventyr. Jag älskar min spontana, ointelligenta sida.
Förlåt, men jag får alltid som jag vill. Även för en sista gång.
Eller kanske inte en sista, who knows.

Är en nöjd tjej helt enkelt!

Tog en taxi tillbaka hem för en stund sen. Jag fick en riktig turk-burk som körde.
Pratade om helt ointressanta saker. När jag väl försökte säga något avbröt han mig bara. Idiot.
Det enda han hade och prata om var sina körningar "ah, hade en körning asså, fick tvätta bilen asså".
Sen tror jag han blev sur på mig för att jag inte hade jämna pengar.
"Ok, du får väl 10 kr billigare då" Men förlåt, ursäkta mig att du inte hade en 10a på dig. Soooorrryyy..

Nu ska jag äta, eh, frukost. Sen ner till tvättstuga, sen ska jag städa ihjäl mig.

Råååligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0