Who's bad?

Klarade mig fint till jobbet idag. Utan att få en endaste regnskur på mig. Men ack, så snabbt jag klivit innanför dörren så small det på ordentligt. Trodde att bilarna utanför skulle flyta iväg.
Det var ju smart av mig att ha vit tröja på mig idag. Jättesmart. Veeeeerkligen.

Vi hade ett så kallat "personalmöte" idag. Med halva styrkan, haha. Gick så där. Fick spänningshuvudvärk som en kärring. Död. Kanske borde smeta in skallen med tigerbalsam också. Vilket jag får smeta in min stackars axel med.
Min padre tyckter dock inte att jag skulle ta slut på hans burk. whatääävööör.

Kom hem för ungefär en timme sen och det var M.J's minnesstund. Jag måste ärligt säga att jag aldrig varit/är ett fan utav honom. Men visst, han är king of pop. Och jag grät. Grät som ett barn. Jag är så himla känslig av mig.

Idag kom Koko in till mig när jag satt och gick igenom alla varor som hade kommit.
Han vill att jag ska lära mig mer om klippning så att jag kan böra jobba hos honom.
Eller: "du kan stå i mitt skyltfönster och bara se ut som du gör. Det lockar fler människor till mig!"
Det tog jag som en fin komplimang. Han säger alltid att jag är så "vaacköör".
Han är inte så vacker.

Snart är det läggdags för mig. Jag har ett 13 timmars pass imorgon. Kommer vara död.
Det var länge sen jag jobbade så länge.

Jag vill kramas.


I'm bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0