"you know you can trust me"

The city är ingenting för mig. Serien alltså. Allting dom gör är att ljuga och prata skit om varandra.
Behind there backs.

Nu var det ett avsnitt som jag inte sett förut och jag får ont i hjärtat på riktigt.
Att det ens finns människor som kan göra så mot en annan människa. Som dom älskar.
Otrohet.

Det här är en serie. Allt finns på film. Dom är verkligen dumma i huvudet om det här är på riktigt.

Scenario:
Tjejen är bortrest med jobbet. Är jättekär i sin pojkvän, dom bor tillsammans.
Killen är hemma. Jätte"kär" i sin flickvän. Han ska ut på grabbkväll.
Han börjar kvällen med att säga till sina vänner "jag ska inte titta, jag ska inte titta"
Han gör det ändå. Blir triggad av killkompisen som är ett svin. Också upptagen med flickvän.
Pojkvännen går iväg till ett gäng tjejer.
Klick.

Dagen efter får man se tjejerna sitta och fika. Ena tjejen får ett sms: "hörrni, Adam har hånglat med X igår"
Ena tjejen (tillsammans med pojkvännens kompis-svinet) träffar sin pojkvän och berättar det.
han svarar: "oh por bastard" och skrattar.

Flickvännen som var och reste kommer hem. Pojkvännen möter henne på flygplatsen.
Han pussar henne och säger "i love you" men tittar bort.
I bilen försöker han förklara vad som hänt. "INGET HÄNDE. ALLT ÄR PÅHITTAT"
Tjejen leker kall och säger "jag ska leta upp den här tjejen och ta reda på varför man hittar på något sådant om människor man inte ens känner".
Han suckar, ändrar position i sätet. = Nervös.

Jag kan inte rå för att bry mig och störa mig.

Är det konstigt att jag är singel ändå?
Nej, precis. Jag är nog det till motsatsen är bevisad.

once and for all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0