Just shut up.

Jag tycker verkligen inte synd om dig människa. Du är schitzofren. Du är mytoman. Du är manipulativ. Du är aggressiv. Du lever i en fantasivärld. Du har enorma, sjukliga bekräftelsebehov. Sluta ljuga nu.
Från första stunden jag träffade dig fick jag dåliga vibbar. Du har alltid spridit negativ energi omkring dig.
Eter det jag hört idag så står jag absolut fast vid mina åsikter. Jag vill också kunna spotta dom i ditt ansikte. Men jag gör det inte. För innerst inne är det synd om dig. Du är sjuk. Sök hjälp. PÅ riktigt. Jag är bara glad att du inte är en vän till mig. Det tackar jag för. Ta tag i ditt liv nu.  Herregud...

Nog om det.


Ni vet min fantastiska nyhet jag fick veta igår. Jamen jo så här är det. Jag ska flytta. Nu sker det på riktigt.
Jag ska hyra L's lägenhet och jag kan inte sluta le. Förvisso flyttar jag till själva ghettot Flempan. Men jag äger ju pepparspray åtminstone. Jag kommer ha mitt egna badrum. Mitt egna kök. Jag kommer äntligen kunna ha mina kläder ifred. Det mest positiva med det här är att jag kommer ha 10 min til medis. Dvs jag kommer vara på jobbet inom 30 min, om ens det. Går jag ut i stan har jag nära hem. Jag kommer ha nära till allting jag behöver.
Ja, utom mina kära i Märsta. Men jag kommer komma. Det kommer jag.

Så så är det. HIHI!

NU sitter jag hemma hos Jonte. Han och pullan har redan gått och lagt sig så jag sitter här ensam i "mtt" vardagsrum och ska snart bädda min madrass. Haha..

Kommentarer
Postat av: Sylvia

Men duu, flempan är inte så farligt. Känner du dig lite rädd är det bara ringa mamma och stefan, tullinge är ju ett stenkast ifrån ;)

Då blir det riktigt nära när jag åker upp och hälsar på i sthlm :)

2009-11-25 @ 08:44:38
URL: http://sylvia.orgypistol.com
Postat av: marlene

Ring hem till hennes mamma.. Där är hon :) Lätt att vi ska träffas!

2009-11-25 @ 08:52:03
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: S

Fyfan :'(

2009-11-25 @ 12:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0