Ja, jävlar du.




alltså.. häromdagen kommer jag till jobbet. Min bror är uppklädd (för en gångs skull) har jättefin kostym på sig. Jag ska precis ge honom en komplimang när han kommer och: "titta! vad tycker du om mina nya skor? FETT dyra!"

Jag: ööööööh. (kissar på mig) vad fan har du köpt?
Daniel: haha vadå, jag vet att det är moggis-skor med dom kosta fan 2å6!
Jag: det är bara helt sjukt. FYFAN vad fula! Jag skäms!
Daniel: VADÅ! Har du några skor som kostar 2å6 eller?!
Jag: haha, jag har hellre mina vita skor som är SNYGGA för 299:-

Sen åkte han iväg på ett viktigt möte. Med sina nya, fina, asdyra moggis-skor.

Kommentarer
Postat av: Anne

hahaha kan mycket väl vara de fulaste skorna jag har sett!

2010-04-15 @ 07:19:17
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0