Low-Life

Lista..
Om de i kontaktlistan i mobilen..

Har du pussat nummer 2?
Andreas Norberg, ja, det har jag.

Vad har du för relation med nummer 20?
Frittan, ungdomsvän

När ska du träffa nummer 30?
Jenny Lundin, när och när.. jag har ingen aning. Antagligen när någon fyller år, HAHA!

Är nummer 18 söt?
Erika, mycket mycket söt och RÖDHÅRIG OCH blivande mamma!

Vad var ditt första intryck av nummer 13?
Christoffer Dymne, lång, snygg och rolig


Gillar du nummer 14?
Elin Larsson, som fan. Men har inte träffat henne sedan gymnasiet. Har dock ett par gamla äckliga converse där hon har signat "Josse tillhör Elin" woho!


Har du träffat nummer 3 den senaste månaden?
Anne, NEEEEEJ. Mitt hjärta går i kras.

När ska du träffa nummer 26 nästa gång?
Harri, jag vet inte? säkert snart

Är du nära vän med nummer 23?
Gunnar, vän och vän.. mina kusiners pappa

Har du gått på bio med nummer 4?
Basse, hahaha.. nej det har jag inte

Skulle du kunna gå ut med nummer 35?
Jonthe, gå ut hur då? på dejt? SJÄLVKLART.. det skulle hans dam älska.

Vad pratar du och nummer 5 oftast om?
"Dagusen", alltså.. hahahaha. allt möjligt eller ingenting alls.

Skulle du kunna ge nummer 9 en kram?
Daniel. B, polisen.. ja, absolut.

Vad har du och nummer 24 för relation?
Nadja, en väldigt nära relation. En relation där man vet allt om varandra och lite till.

Vad skulle du vilja göra med nummer 25?
Fredrik, dricka öl

Vad är det bästa med nummer 8?
Caroline, att hon är helt jävla störd i huvudet. Precis som mig.



GUUU VAD ROLIGT! vad kul att jag aldrig kollar igenom min telefonbok. Vad kul att jag har asgamla telefonnummer som vägrar försvinna när man tagit bort dom en gång redan. Men det är ju fint dä!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Jag snor den här jag! :)

2010-04-28 @ 17:56:37
URL: http://marlenelindstrom.blogg.se/
Postat av: Sigurdemmy

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2011-02-23 @ 09:48:07
URL: http://sigurdemmy.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0