tlött glis

Har sovit som en prinsessa inatt kan jag medge. Oja, det har jag minsann.
Är dock jäävligt öm i nacke och axlar. Alltså.. jääävligt öm. Inte lite. MYCKET.
Vaknade "tidigt", vid 8, klev upp och såg solen skina igenom fönstret vid Mariatorget.
Pigg som en mört, utan att ens överdriva.

Istället för att åka hem, vet ni vad jag gjorde då? Jo, jag åkte till jobbet och jobbade.
Ha! Det trodde ni inte. Shirley blev helt chockad att se mig komma innanför dörren 09.30..
då jag egentligen skulle ha börjat 17.00. Lite ändringar i schemat sedärja!

När jag kom hem idag hittade jag en vit fläck på hakan... dam, dam, daaaam.

Nu är jag bajstrött! Man kanske skulle knoppa? För snoppa får man inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0