Vänta... ser det ut som att jag bryr mig?

Jag har en kille på facebook och MSN. Som varit där ett tag. Jag personligen tycker bara att han är ganska jobbig. Och vi började prata smått för ett tag sen efter han varit väldigt inaktiv. Ja, typ över ett år.
Så frågade han: "varför slutade vi prata?" Jag minndes inte riktigt varför ens.
Sen började han direkt: "kom hit så kan vi mysa" Ok, nu minndes jag varför vi slutade prata.
Jag klarar inte riktigt av det där. "kom hit..." buh hu hu HU. Nej, usch. Så jag slutade prata med honom igen.

Nu ploppade det till på chatten på facebook.
- hej, känner du till en jennifer? heh
- vilken jennifer?
- (hennes efternamn)
- ja, hon jobbade extra på mitt förra jobb
- hur är hon? :P
- det får du nog ta reda på själv
Paus.
- vi har varandra på msn.. men vi har bara hunnit morsa på varandra där
- haha okej?
- ja
- som sagt, du får nog prata med henne personligen om du är intresserad



På riktigt. Jag orkar inte med moggiskillar.
"Ta bort som vän" KLICK.

Kommentarer
Postat av: sylvia

Att du inte tagit det beslutet (att ta bort som vän) är ju ganska lustigt? =)

2010-04-08 @ 14:38:53
Postat av: juicy

Det var ju det jag gjorde? Sluta skriva så spydigt. :D

2010-04-08 @ 14:40:14
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0