gooomorrron gooomorrron

Kanske lite sent för ett "GOOD MOOOOOORNING!" men ändå. Bättre sent än aldrig.
Har bara inte orkat sätta på min kära dator idag. Än. Men nu har jag ju det.. så det är ju whatever.

Jag blir så förvirrad. Jag får lite mail om kommenterar här dagligen som är skriva på ENGLISH.
Can I ask why? Oftast mina inlägg där jag skrivit på Engelska också. Jag förstår inte. Hur har dom hittat mig? Och hur kan dom gilla MIN blogg så mycket? Kommer jag bli askänd nu eller är det något slags VIRUS on my computer? Nu kommer jag alltså få skriva svenglish ännu mer. Jag vill ju inte förlora mina sköna läsare från andra länder. Aja, nåväl. Hahaha..

Ska hoppa in i duschen snart och göra mig redo för dagen. Sen ska jag bege mig mot hooden - TENSTA!
Back to life, back to reality.

Meneeee... good day.

Har en liten hälsning ifrån mitt lilla hjärtegryn -





Ja, där var jag också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0