no hard feelings

Åh åh åh. Jag är så jävla förälskad alltså! Ja, inte bara i han denna där.
Utan i den nya reagge-klubben som dom har på onsdagar. JA, dvs igår.
HERREGUD! Mina fejk-neggro-gener studsar upp och dutty-whinar helt automatiskt.
Gudars alltså.. jag vet inte vad jag ska säga. Men jesusmariagudarsle vad jag älskar den där musikgenren!
Hårt och brutalt och hänsynslöst.

"Var det din kille som var med förra gången? Vilket kap!"
Tack. Han är ju faktiskt ganska snygg. He he he..

Inte nog med det så fick vi återigen bevis på att världen, stockholm, whatever är så tiiiiiny-tiiiiny.
Men det är ju kul när det går bra för andra. Också. Även om jag tycker att vissa bara är desperata.
Meeeen, det är ju jag. som tycker det alltså.

hö.

När jag vaknade imorse var jag fortfarande full. Vaknade 1 min av mig själv innan ens larmet på telefonen ringde.
FÖR YES, en annan var ju tvungen att jobba idag och superkvinnan som jag är så gjorde jag faktiskt det.
Ja, även om jag mådde som ett jävla kadaver och vad jag vet så mår väl inte dom så jättebra. Eller?

Idag har min hund varit matförgiftat. Känns ju lagom kul. Spytt ner ungefär hela lägenheten och mått bajs.
Själv har jag badat för första gången (i riktigt vatten) för i år. JÄVLAR VAD JAG ÄLSKAR HELLASGÅRDEN!
Det är en idyll och sjukt jävla skönt.

Piia lekte delfinlekar och jag lekte flodhäst. haha.. Var aslik.

Åh, jag börjar redan få lite abstinens efter kingen.
Nu när vi "andas" ifrån varandra.. men blä.

OCH JA, fröken Röd är på besök again. Några dagar sent dock. Men det är ju som vanligt.
Och ja, jag har ont som fan. Jävligt ont. Ska gråta. Inte.

Nä, ska fortsätta hångla med Lapin Kulta och lyssna på Robyn nu. SKÖN brud! SKÖN öl!



Al natural. Sjöluftat hår (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0