svett svett svett, varmt varmt varmt

Inte nog med att jag trodde att jag skulle rent av igår på jobbet, så svettas jag ännu mer idag. HEMMA!
Men det är inte allt.. jag tror fanimej jag blivit matförgiftad eller något i den stilen.
Igår mådde jag asilla hela dagen och trodde det bara berodde på att jag var hungrig.
Jag åt, sen åt jag lite till och lite till. Sen var det inget mer. Hade bara jävligt ont.

Inatt har jag bott på toaletten. Hela dagen idag också. jag vågar inte ens gå och lämna filmerna jag hyrde.
(Ja, jag hyr fortfarande filmer..)

Och inte nog med DET så är jag astörstig och ashungrig, men vågar inte ta tag i något av dom!
Jävla ap-mage. Bara för att jag bestämt mig för att jag skulle inviga badet här vid mig idag.
Men åååh nä.. inte det inte.

Kul att Stefan fortfarande sover.. jeeeeeeeeeeeetekul!

Nej, man kanske skulle försöka våga sig på att gå upp till centrum och lämna filmen innan det är too late..
Jag kan gå, jag är inte rädd... typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0