bu och bä

Jag är faktiskt lite låg idag. Jag vet inte varför. Jag vet bara att jag smittar av det på min hund. Hon bara ligger ner eller går runt och gnäller. Det är väl förmodligen PMS, men ändå. Jobbigt som fan.

Vaknade strax över 6 imorse, men låg och drog mig till 7 för att gå ut med pyret.
Det var en riktig sleep-walk för jag minns inte så mycket av den. Förutom att jag blev blind av solen och gick ut i typ MAGTRÖJA. Tur för mig och för alla andra att jag inte bryr mig. Sååå mycket.

När vi senare kom in tvärslocknade jag igen. Diagonalt över sängen låg jag som en slagen hjälte.
Vad är det för sjuk trötthet som har kommit ifatt mig? Förut har jag alltid vaknat och varit jättepigg så fort vårsolen tittat fram. Det är fan Juni nu och inte är jag piggare för det inte.

Vaknade lite senare att Sebbe ringde. Vi lät lika nyvakna båda två. Det var ju faktiskt JAG som kom med förslaget om att vi skulle hänga idag. Och så kan jag inte. Än. Måste till gamla lyan och städa ur den. Roligt. Yadda, yadda.
Han är förövrigt världens bästa som har gått med på att passa Tjorven imorgon när jag jobbar monsterpass, även fast han inte är överförtjust i hundar. Tack, tack taaaack Sebbe! Jag bjuder på en öl. Nångång.

Nej, nu ska jag dra. Heddå, ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0