men kräks

Jag tror seriöst att jag lider av någon slags ätstörning.
Ja, eftersom att jag tror att man inte enbart kan lida av anorexi eller bulimi.
Jag tror att det finns andra saker också. Att inte äta normalt överhuvudtaget är väl också någon slags ätSTÖRNING.. ?

När jag vaknade idag åt jag två smörgåsar med leverpastej och gurka.
3 h senare gjorde jag Pasta carbonara.
30 min senare gjorde jag tre knäckebrödsmackor med bara smör
2,5h senare gjorde jag nudlar med räksmak

Sen någonstans efter det rotade jag i skåpet och hittade KEX.. tryckte i mig kanske 5 stycken.
Fick ångest. Gick på långpromenad.
Kom hem.
Tog MüSLIPAKETET och stod och käkade müsli. Helt från ingenstans. Utan mjölk. Utan yougurt.

Nu har jag druckit en FET kopp med grönt te och ja, åt två knäckebröd till.
Jag kan lova er att när jag vaknat imorgon har jag ångest och kommer knappt äta på en vecka.

Det är inte konstigt att jag inte blir FET egentligen.
Jag hetsäter. Sen äter jag inte alls.
Plus att jag har en hund som kräver motion antal ggr om dagen.

Jag menar.. JAG KAN INTE VARA ENSAM!

Jag är självständig. Men Träffar jag någon regelbundet så vänjer man sig. Äter normalt.
Sen blir man ensam. Vet inte vad man ska göra. Jo, då äter man.

Nej, inte bara jag som blir så här.

Orka vara mig ibland.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0