vill gråta lite

Jag förstår inte hur jag någonsin ska orka jobba idag efter denna monsternatt.
Det har blåst så mycket att jag trott att väggarna och JAG ska flyga iväg, min hund har inte heller kunnat sova utan satt sig upp om vartannat och skällt på blåsten. Varje. Jävla. Gång.

Min mensvärk är inte av denna värld. Folk kan inte sätta sig in i hur jag faktiskt 2 dagar, varje månad går runt och lever med den. Framförallt jag själv fattar inte. Och nej, Anna-Maria-Maria-Lena-Helena-vad-du-nu-heter, jag kommer inte stoppa in en P-stav i min arma kropp. Jag vägrar. Nu och för alltid.

Så jag tänker fortsätta klaga 2 dagar varje månad på hur JÄVLA ont jag har mellan benen.
"mellan benen? jag trodde vanliga människor fick ont i MAGEN under mensen" - Bullen.

Ta eran fetaste kökskniv och hugg i underlivet, ungefär, hela tiden. Så känns det för mig. Mysigt va?
Jag måste halv/sitt-ligga för att det inte ska göra ont. Jag gråter när jag kissar.

men ÄH! Är man kvinna, ska man veta att man lever. Lite så va?

Dock har jag ändå hunnit drömma. Igår innan läggdags blev jag chockad då Matthias skrev till mig.
Vi har varken pratat eller träffat varandra sen jag var, 16.. 17? Jag minns inte riktigt. Där nånstans var det iallafall. Vi pratade i kanske 5 minuter innan jag skulle somna, och vipps, så drömde jag om honom.
Och nej, det var inget snusk..

Efter att jag traskat vidare från M i drömmen där även Anton befann sig i slutet.. haha.
Så hamnade jag i en kyrka? Och här minns jag klart och tydligt att jag befann mig St:Erikskyrkan.. finns den ens? och Prällen hette Kaj. Jag stannade ett par få minuter i kyrkan. Jag stannade tills jag fick se vad dom hade i psalmerna. Alltså, tänk er håriga leverfläckar och äckliga födelsemärken som vissa människor har. Sådana fanns inlimmade i psalmerna och det var från riktiga människor. Jag höll på kräkas och gick därifrån.

Nej, nu har jag ringt Maja och talat om att jag kommer senare till jobbet. Jag ska ta två alvedon nu, lägga mig ner och massera MAGEN, för inte fan kan jag massera något annat nu iallafall. Sedan jobbar jag till 22 ikväll.

haha, juste. D ringde självklart igår också. Fast bara 1 gång och inte 4 eller 6 som han brukar.
what to do..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0