oh ah africa

Men BLÄ. Hela förra veckan och den här veckan har jag vaknat med världens svullnaste mage och då har jag inte ens ätit någon laktus.. eller något sånt där. Hm.. Anyhow, jag har varken lust eller tid med läkare. Så.
Ville bara ha det sagt, höhö. Men ni som känner mig så vet ni att det inte är aaallt för ovanligt att jag har något problem med min mage, eeeehehe.

Underbar sol idag igen. Men alltså på riktigt, VARFÖR är jag nervös inför imorgon!?
Det är väl inte därför magen spökar för i sådana fall garvar jag ihjäl mig. Vilken tönt jag är.

Jag blir inte klokare på någonting.

Jag drömde återigen att jag födde barn. Herregud. Är det någon annan som ska tala om att den är gravid?
För det är ju typ det, det betyder. Att någon annan väntar barn. Come on, bring it on!
Jag bara föder era barn i sömnen och ni går runt gravida. Deal? öh..

Jag har fixat ledigt imorgon. Fyfffaaaaaaaan vad jag ska göra mig snygg. Hur? ah det får ni la se!
Tack tack taaaaack Lei säger jag bara.

- okej men vad bra! eller blir det okej?
- ja, alltså det blir bra!
- hahaha va.. asså jag fattar inte
- hahahah nej inte jag heller


Inte en helt ovanlig konversation mellan mig och frugan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0