jesus

Det är lördag. Klockan har passerat 21. Och jag är dam dam dam - NYKTER!
Gårdagen slog hårt på mig. Jävlar i min lådda, det var crazyness. Mhm!

Jag hängde faktiskt på grabbkväll igår. Sjukt kul. Det är fruktansvärt avkopplande att hänga med boys istället för fruntimmers ibland. Jag behövde det. Tack, det var sjukt trevligt.

Bara det att jag glömde bort att äta igår. Överhuvudtaget. Så jag blev ju lagom go i kolan kan man säga.
"Lagom".

Vi hamnade tillslut på kung calle. Helt plötsligt slets jag bort från mitt gang och hamnade i någon liten ring på tre killar. Jag körde vidare. Whatsoever.. dansa dansa dansa. Det var köttigt!
Fan vad snygg jag var igår. På riktigt. Jag tror det iallafall. Aldrig blivit bjuden på så mycket drinkar i hela mitt liv.
Hm, eller så såg jag bara jävligt lättfotad ut? Aj.

Idag mår jag som ett offer. Är fortfarande bakis. Vill bara lägga mig och avlida i ett bad.
Sjukt kramig också. Men nä, sånt får man ju inte heller. Shu!

Okej, men ha en bra kväll ni andra ute då. Ok, veva för mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0