allt är som det ska, när det ska

Det är bättre idag. Mycket bättre.

Tjorven skällde och hade sig när Alex stoppade nycklarna i dörren inatt.
Jag satte mig upp och bad henne (skrek..) att hålla tyst. Vände mig om och försökte somna om.
Men det var ingen idé. Jag och Alex låg och pratade någon timme för att sedan somna om i hans armar.

Fick sova ÄNDA till klockan 10:00 idag. Vilket behövdes. Sen låg jag och Tjorvis och drog oss i sängen.
Herrn däremot vaknade på fel sida idag. Aj, aj. Han somnade dock om för någon timme sen.
Jag som har köpt bullar och allt nu, idag, på VÅRAN dag! Ja, vi firar våran dag idag.
Eller ja, han ligger ju och sover och jag sitter vid datorn. Inte så petnoga.

Igår satt vi faktiskt och åt middag med svärmor och ja, vad ska man kalla honom "plast-svärfar" och diskuterade livet och skrattade. Sen sa sväris någonting som var så himla gulligt. Alex var på toaletten så han hörde väl förmodligen inte det. "jag är så glad att få se hur fina ni är mot varandra... ja, jag längtar ju till den dagen då jag kan få bli farmor, hehe" Värsta gulligaste ever!

Jag satt och fnissade för mig själv och blev glad.

Kul att jag verkligen hoppar från idag till gårdagen i samma inlägg. Hahaha.. ja ja, you know me.

Näe, ska nog sätta på ett avsnitt Big bang theory och krypa ner i sängen hos min finis.
Han är så varm och luktar godast i världen. Ja, det blir en bra plan.




Kommentarer
Postat av: Anne

SMS från dig 2011-01-09 kl 16.47; "Jag gifter mig nog med honom."



2011-04-10 @ 09:54:42
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0