låt mig sammanfatta helgen

Fredag: Jobba, sen var det raka vägen till Arlandastad (för oss andra: eurostop) för att inhandla hårfärg och annat tjaffs. Eller jag skulle egentligen bara köpt hårfärg. Men blev lite annat också.
Som 4 olika linnen, en blus och en bh. Jajaja.. det behövdes.

Nu är jag alltså svarthårig. TYp.. sjukt mörkbrunt iallafall och jag älskar det.
Har en förpackning kvar att förtära nu efter första tvättningen så man får till det.
Mycket hår= mycket färg. Färgade dessutom Lissans hår kolsvart. Sjukt snyggt!
Lite vin på det och chirre.

Lördag: Vaknade aaaaaalldeles försent, hemma hos Lissan. Var lite halv-bakis. Men ändå inte så jättefarligt faktiskt. Man överlevde. Sen var det bara dags att fixa sig. Vidare mot Vilda väsby där våran Ladies Night väntade. Asså om jag säger så här, det var ju helt klart värt 200: för showen OCH maten!
Även om kycklingen var lite väääääl torr asså. Men killarna som strippade för oss lämnade nog inte många stolar torra. 2/3 var sjuuukt snygga! Jag själv fick en egen liten lap-dance. Eller ja, skrevdans kanske man skulle säga.
Kille nummer två satte sig på scenen, hade den kåtaste blick jag NÅGONSIN sett, helt bananas!
Jag och Lissan sitter och dregglar lite, så ser jag hur han vänder sig, möter min blick och går fram till mig och börjar gnida sitt skrev i mitt ansikte. För första gången i världshistorien tror jag att jag blev lite generad.
Men efter 10 sekunder gick det över.

Efter massa mojitos och lite shots så mötte jag Håkan-Bråkan utav alla. Han var väl också lite sugen på Ladies Night! Efter ett tag ville damerna börja ge sig. Några mot Märsta, några till lilla Ullis där vi varit innan.
Jag är ju inte den som är den. Så jag hänkade med till Ullis. Där blev det dock inte så mycket dricka. Jag hade redan fått det jag skulle. Träffade ett gammalt, gammalt "hångel" sen 7:an... hahaha.
Han blev ju inte SUPERGLAD när jag "råkade" berätta vad vi kallade honom i högstadiet.
Nog med det. Han blev lite påflugen och tryckte upp mitt vänstra ringfinger i ansiktet på honom,
"JAG ÄR GIFT!"

Sen blev det tyst.

Mot 1-tiden så ringde jag en taxi för att fortsätta min kväll i Rinkeyby på födelsedagsfest hos någon av Alex vänner. Sjuuukt trevligt! När jag stannar med taxin och kliver ur så hör jag direkt "compleeeeeeeeeaaanooooooos feeeeliz" Ja, hur det nu stavas. Sen var det fest igen! Sjukt roligt. Vi begav oss därifrån vid 7:00 på morgonen igår, Söndag. Jag och Alex och Alex vän Finkeln... Fredrik. Han fick sova på en madrass på golvet.
Vi vaknade strax efter 16-tiden igår och jag fick ångest för att hela dagen hade gått.

Och ja, min man var väl inte vaken sååå många timmar direkt. Han ligger fortfarande och sover.
NÅGON är ju inte 15 längre. Inte jag heller. Nu tänker jag ta mig en vit månad.
Jag är sååååå trött och hungrig och helt förstörd. Uscha!

Men men, här hade ni er en liten updates om min helg anyhow.
Nu ska jag rasta klart sen blir det väl Dinosaurie memory. Som vanligt.

hajdo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0