men orka

Saxen i högsta hugg! Igår upptäckte jag nog den största och vidrigaste TOVAN jag någonsin haft i mitt hår. Det gick inte peta ur den, kamma eller någonting. Så nyss tog jag tag i saxfan och klippte bort den.
Tur att man har 10kg hår på skallen så det mörks ju ändå inte.

Men fan vad jag hatar Ronja Rövardotter-hår som jag faktiskt har om jag inte fönar OCH plattar det efter dusch och på morgonen och typ hela tiden. Jag pallar liksom inte egentligen.

Men men, vad gör man inte för att vara snygg? Jo, stressar med håret.
Jag vill kunna vakna och ba, "sjiet, fett snyg tjej!" Det får man ju inte.
Eller jo, men då måste det vara soligt ute så man kan ha solglasögon.
För då är jag snygg. Med Ronja-Rövardotter-hår!

Har jag nämnt det tidigare att jag är så fruktansvärt lycklig?
Ja, det är jag. Å Alex, fan vad jag älskar dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0