va' nöjd me' allt som livet ger

Å' allting som du 'kring dig ser, glöm bort bekymmer, sorger och besvär!
 
Heeeej allihopa.  Nu var det fanimej fredag IGEN. Jag älskar att veckorna går så fantalastiskt snabbt!
Hinner knappt med själv. Och har ni känt på vädret? Halleluja moment!
Kunde inte ens ha jackan på mig nyss när vi var ute på gården för att jag SVETTADES.
Fatta, svettades! Det var nästan ett år sedan man svettades ute.

Jag är så glad, så glad att våren äntligen kommit tillrätta!
Ja, om man bortser dessa ISKALLA mornar. Damnit..
Men skit i det, för livet är UNDERBART!

Hade en mindre underbar natt. Vet inte om jag var PMS:ig igårkväll men något var det.
Sover ju helst hemma hos pappa när jag öppnar 06:30 på morgonen. Vilket jag gjorde idag.
Men jag tror jag blev smått galen igår. Fick i sängs strax efter 22 och försökte sova.
Ja, alltså ligger ju på en säng i vardagsrummet. Inte okej. Så det är ljud och ljus överallt, + att man har en hund som helst sover PÅ ens ben. Jaja, så jag var lagom glad. Not.

Inte nog med det så drömmer jag den mest jobbiga dröm på länge.
Fysiskt. Jag drömmer ofast verklighetstrogna drömmar now-a-days. Asajobbigt!
Drömde att jag och Alex hade varit ute i stan på något ställe, sen kommer det fram 3 tjejer fram till mig och dom börjar jiddra om min blogg osv osv. Sen börjar jag och ena tjejen slåss. Alltså, inte dra-i-hår-slåss.
Utan vi verkligen slår varandra som idioter. Inte nog med det så skriker vi och munhuggs som fan och min hjärna höll på att koka över eftersom att hon försökte "rätta" till mitt liv som jag skriver om i bloggen.
Anyhoooow! Vaknade med att madrassen var helt knullad och låg knappt ens kvar i sängen. Lakanet var halvt borta, jag har typ träningsvärk i armarna. Jaja, det är som vanligt när man slåss. Skääämtaaa... not.

Har förövrigt fortfarande SJUKT ont i min svank. Vettefan vad som hänt!

Okej okej.. Klart slut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0