kämpa på, kämpa på!

Sååå, nu var lönen nästan helt väck.
Hyra betald.
Avbetalningen på datorn är betald. (Ja, det SVED att betala 4700:- för något man egentligen inte använder.. som dessutom kostade nästan dubbelt så mycket från början, eeeeeheh..)

Men nu känns det bra! Bara telefon som ligger som "avbetalning" nu och det är ju skönt!

Idag är jag faktiskt ledig. heja heja! Förjävla skönt. Men sen så jobbar jag så klart helgen.
07.00-20.00 både Lördag och Söndag. Men seeeeen så har jag semester så länge jag vill i September.
Och nästa vecka ska jag till skolan och prata med någon som kan hjälpa mig söka skola OCH fixa CSN-lån.
Kul. Jag ville aldrig någonsin ta lån, men nu blir det så. Och måste ha intyg så jag kan få gå med i den där jävla Time care pool som jag inte gillar. JAG VILL JU JOBBA KVAR PÅ HEMSKOGEN FÖR ALLTID... typ.

Tjorven hoppade nyss upp i sängen med en broccoli slängandes i käften.
- Alex, våran hund har broccoli i sängen.....
- Mm, jag vet

Och så nickar han på huvudet som att det är fullt normalt.

Jag vet inte riktigt hur disciplin är här hemma mellan dom när jag jobbar så mycket....
HAHA.

Gudars skymning vad varmt det blev helt plötsligt! Men vad gör det? Jag är ledig och tänker inte röra en fena.
Eller jo, för jag har köpt fler galgar nu så jag kan hänga upp kläderna som ligger slängda på golvet i brist på plats. Min karl äger ju mer kläder än mig själv och han tar upp allting, så jag får ju nöja mig med det jag får. Typiskt.

JUSTE! Laddade dessutom ner "Hur många Lingon finns det i världen?" igår så idag ska den ses. YEEEY. Som jag väntat. Hoppas den är lika rolig som jag tror. hohohoh.. Alex däremot är förjävla skeptisk. Han gillar absolut inte svenska filmer. Men det skiner jag i! Han ska se!

Och seeeeeen ska jag lägga i en toning jag köpt till håret också. Får hoppas att det blir lite (läs: mycket) glansigare än vad det är nu. Hahah.... gråtanten liksom. Mitt hår går i samma nyans som min jacka. Inte vackert.



ja, sådär blond a'la Miss Inga är man ju INTE nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0