Alcohola

Jag verkligen avskyr fulla människor då jag själv är nykter. Eller ja, typ alltid. Tillome när jag själv är full. Bara jag som är grym när jag är full. Alla andra kan ba draaaaa. Nej, men skämt å sido.

Men ärligt så orkar jag inte fulla människor när jag åker hem från jobbet. Speciellt inte tjejer. Unga tjejer. Vill bara slå dem. Å nä, är inte avis. Bern there, done That.

Jag gillat att vara nykter. Tjäna pengar. Lägga pengar på saker som går mig att må bra. That's the deal yo.

Förresten så har jag klippt av allt mitt hår och är askorthårig i bak. Lite ångest fast ändå inte... Fan vet inte.

Nu ska jag hem och sova sen jobba 10-20 imorgon. Heipa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0