Danderyds sjukhus

Så, nu har jag varit här sedan kl 9.
Jag har opererats för mina cellförändringar. Jag har varit sövd och vaknade av att jag grät och undrade vart Alex var. Sen hörde jag (verkliga) bebisskrik och fick för mig (hög) att jag fött barn och att dem tagit det ifrån mig så jag låg och grät jag vet inte hur länge och sköterskorna fick trösta mig.

Sjuk tjej. Nu ligger jag i mina vackra sjukhuskläder och väntar på den personen som opererat mig, börjar få smärta i magen med. Men thank god att jag blev sövd. Sköterskorna tyckte jag var så himla lugn så det nästan var läskigt. Jag var livrädd kan jag tala om.

Nu ät det gjort. Nu går jag inte ligga på en månad. Fan.

Jag vill också påminna alla tjejer över 23 att gå och lämna cellprov. Ni vill inte ångra er sen. Ni vill inte få livmoderhalscancer antar jag.


Kommentarer
Postat av: Anne

2011-12-02 @ 07:51:10
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0