ååååååååååååååååååh happy day!

Jag är verkligen på FANTASTISKT humör idag. Det är tack vare superhabibi och att jag vaknade i SOLSKEN imorse. GUD, jag fylldes med värme i hela kroppen. Visst att det fortfarande var VITT och iskallt ute.
Men anyhow... det var helt underbart, lovely, GREAT! Om jag får välja det själv.

Jag sitter för tillfället och har det nya årets hårnojja. Seriöst, I NEED YOUR HELP ONCE AND FOR ALL!
Eller okej, för några månader. Jag TROR att jag är trött på mitt blonda och behöver eran hjälp att välja min nya hårfärg. Men det får inte vara STRAWBERRY BLONDE (som Piia vill) och det får inte vara SVART och det får inte vara GINGER. Okej, är ni med på noterna? Jag vill ha hjälp. Snälla NU.

Men nu tänker jag ta mig en dusch och faktiskt raka benen och känna mig som en ny människa och hoppas att jag vaknar på samma, fabulösa humör imorgon också. ÅHHHH HAPPY DAY AGAIN!!

Jag skulle typ kunna gifta mig i stundens hetta. SÅ glad är jag!

Kommentarer
Postat av: Alex

Glad jag blir for att du e glad :)

2011-01-04 @ 03:46:51
Postat av: juicy

Vad bra bebi! :)

2011-01-04 @ 12:10:26
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0