"vems mamma är du!?"

SNAAAAAAAAAAAAAAAAARKKKK! Holymacaroni vad trött jag är. Jag håller på slockna. Serri asså!

Jobbade 08.30-16.30 idag (fick gå en halvtimme tidigare, tack Kamilla.)
Hade Lissan med mig hos Pluttarna idag. Like back in the days. Fan vad jag är helt överklycklig att vara tillbaka.
Som vi pratade om idag. Och igår med för den delen så känns det som att jag varit borta en helg och nu kommit tillbaka. Även fast jag inte jobbat på Sta: Gertrud sen 2007. Det är heeelt sjukt! Men som sagt, är man en del av inredningen så är man, haha. Eright Lissan!?

Hann även en till runda till väsby C idag IGEN. Så nu är man fattig igen. Hade jag ORKAT så hade jag tagit kort på det jag har köpt. Men jag orkar verkligen inte. Sorry.
Men jag har köpt massa snygga tröjor. 3 byxor, 1 jacka, 1 tischa till Alexxxii som jag bara tyckte var jävligt skön.
och sen massa annat trams. och ja, Kebab idag och annat. Jätte nödvändigt, verkligen!

Nej, men snark. Jag håller på att somna. Har ont i fötterna också. Ahhh ynkel-skrynkel på stackars mig. Not.

Nej, men trevlig helg på er rå.
Mvh/ pensionären.



Kommentarer
Postat av: Lissan då'ra

RIGHT babe!!

2011-01-30 @ 01:55:35
URL: http://lissans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0