ATM

Så väntar jag på mina brötchen i ugnen (I KNOW.. har blivit värsta bullmamman, eller iaf brödmamman) och så håller jag på att koka soppa på diverse GREJJER! Vi får se hur detta slutar.
Jag har dessutom varit på akuten idag. Typ 2 timmar och vi vet fortfarande INTE vad det är med min fot. Läkaren sa "oj! Mycket ovanligt..." Lämnade iallafall blodprover och urinprov vilket också visade tecken på UVI. Orka.

Samtidigt som jag var på sjukan så pajjade Alex knä. Igen. Så han ligger i sängen och nappar just nu.
Herregud. What a day! Fan vad dåliga ni är på att shoppa mina kläder förresten. Kom igen nu.
Anyhow!
Mina mediciner jag skulle hämtat ut idag fanns inte ens på det apoteket så jag får gå tillbaka imorgon. Orka.
Och ska tillbaka till sjukan på fredag kl 8. Mina prov skulle nämligen iväg på odling. Kul. Undrar vad dom hittar nu för roligt i min kropp. Yey! Fick iallafall köpa "fejk"-medicin, kusin till dom tabletterna jag egentligen ska äta nu.
Känns ju himla roligt att betala extra för något som jag ska äta i EN dag innan mina riktiga pills kommer.
Förresten så tror ALLA inklusive min läkare att jag blivit biten av något. Eller att det ser ut som det.
Vad fan kan jag ha blivit biten av vad!? Skiträdd jöö.
Nåja, hoppas på att få svar på fredag så man kan bli en normal människa igen.
Iallafall så att man kan GÅ och JOBBA. Thank you very much.
Nu måste jag checka till min soppa fö bövelen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0