dagens 2 do

Maila, maila, maila, papper, papper, papper och tänka.
Nu måste jag dock få på mig resten av kläderna, traska till centrum så att vi får hem mat.
Sen tänkte jag unna mig själv med typ någon värlsbäst hårinpackning till håret. Tänkte jag va.
För det är det enda jag kan unna mig med den här månaden.
Igår skapade jag ett sparkonto till OSS. Så jävla vuxet!
Men nu måste allting gå som på rälls. Jag vill fixa allting nu. Så det så.
La dessutom 4 intresseanmälningar på några fina lägenheter igår. We'll see!
Folk har ju äckligt höra poäng och jag trodde att JAG hade bra poäng, ha ha haaaa...
Anyhow! Jag hoppas iallafall att 2012 blir ett bra år och att vi bor mera åt norr än vad vi redan gör.
Och STÖRRE, det absolut viktigaste. Jag vill så mycket, på en gång, men jag har ju insett att livet inte riktigt fungerar på det viset. Så jag får helt enkelt ta allting för vad det är och göra det bästa av situationen.
Nästa vecka väntas ett viktigt telefonsamtal! Jag hoppas det blir bra det här.
Det KÄNNS ju iallafall som att livet kommer bli så mycket lättare så fort jag har pluggat klart och faktiskt kan stoltsera med att jag faktiskt HAR en utbildning och inte alls är "obildad" som vissa jävla idioter tror att man är, just för att man inte är utbildad. Jag säger det igen; man är inte bra med människor bara för att det står på ett papper. Skulle boende... ursäkta, 'brukare' på stället där jag jobbat få bestämma så hade jag redan haft en fast tjänst där. Men det fungerar ju tyvärr inte riktigt så i det här samhället.
Man ska ha bästa utbildningen och vara en jävla idiot helst.
MEN nu är det som det är och jag ska verkligen utbilda mig. Jag ska göra det jag vill här i livet.
- Bli utbildad
- Flytta
- Få barn
- Gifta mig med världens bästa man!

Sist men inte minst, VARA LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Robban bobban

Får väl säga grattis till dig också.

Gick gick ju bra för oss båda till slut.



Sköt om dig

2011-09-28 @ 17:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0