Fruktansvärt

2 barn i närheten av där min pappa bor, där jag har bott och jobbat försvann inatt och idag hittades två lik.
Det här är helt fruktansvärt. Jag kan inte ens försöka att förstå HUR man kan göra så mot någon. Speciellt inte små barn. Hemskt. När sånt här händer blir jag rädd. Jag får panik och vill inte ens sätta barn till världen för jag förstår inte vart den är på väg. Vad som händer, vad vi har gjort med varandra. Vad är det som går snett, vad har gått snett?
Sen blir jag liiite provocerad när folk skriver överallt att idag så kramar dom och älskar sina barn extra mycket.
Jaha, det tycker jag att ni ska göra VARJE dag. När jag får barn ska jag krama och älska mina barn så mycket att dom ber mig sluta. Och inte ens då tänker jag sluta. För man vet ALDRIG vad som händer, eller när.
Jag blir bara så hemskt ledsen.
Jag är nyfiken, och inte bara den nyfikna jag vill veta vilka barn det här är, då det kan vara gamla dagisbarn till mig.
Jag vill veta. Jag behöver veta. Det är viktigt för mig att få veta om det är det.
Om någon vet, på riktigt och inte bara rykten, så snälla, maila mig eller vad som helst.
Fyfan, jag blir illa till mods.
Vila i frid nu små änglar. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0