HEJ HEJ PÅ DIG MIN BROR

Jag är så jävla uttråkad. Thank god att jag jobbar imorgon! Imorgon är det Eddaförskola som står på tur.
Undrar hur det ska gå, det ska väl gå braaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Yey! Lite mera papper att fylla i. Kul. Jul.
Här sitter jag med B-vitaminer under tungan.
Fortfarande mätt efter middagen som bestod av lax och sallad.
Okej, och 4 rutor mörk choklad till efterrätt. Asäckligt tycker jag nu i efterhand. Igen.
Så nu ska jag aldrig mer igen bli sugen på choklad. Lovar!
AH BLÄ FY FAN vad vidrigt det är när dom här tabletterna smälter. Ah fy. Vad man gör!
Nu längtar jag efter min man. Han är på MMA-träning och brottas med andra män. Snark.
Jag vill också brottas med andra män. SKOJJA!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0