JUST SAYIN'!

Att jag fryser IHJÄL på kvällarna nu. Herregud. Sover i mjukisar, strumpor, ibland tillome DUNTOFFLOR och man får inte glömma ögonbindel (som det står "Ask me First!" på, hahaha.. Alex..) och för att inte glömma, öronpropparna.
Men så är det här i livet. Jag har verkligen världens sämsta blodcirkulation.
Skulleeeeee ju kunna få bli bättre så fort min fot är helt frille och jag kan börja röra på mig ORDENTLIGT igen.
Att gå fram och tillbaka till akuten eller till affären gör inte speciellt mycket kan jag säga.
I miss my flås!
Nu har karln lämnat mig igen. För fest i Rinkeby. AH.... Vad ska jag nu hitta på!?
Mina bebisar ligger bara och sover och sover och sover eller är överallt.
Kommer nog vakna antal gånger inatt av deras "miii miii miiii" Ja, alltså.. dom låter så. Superdupergölligt.

Dricker lite söderte och har chillmode. Börjar känna mig gammal. Eller sådär... eller ja fan nästan.
Kanske dags att lära sig sticka också.. hahaha... not.
Men herregud, alkohol är inte alls intressant. Fest överhuvutaget är så jävla ointressant så jag kräks.
Ja, bokstavligen talat tydligt om man tänker på lite tidigare idag. Hehe, asså jag vill inte låta bitter. Men jag känner mig lite färdig med det där. Ibland, IBLAND kan väl vara kul. Men kom igen... Jag är inte 20 längre, höhö.

NÅJA!
Kitty ville definitivt INTE ha en puss än.. hahahah.

Kommentarer
Postat av: sandra - när två blir tre

va snäll du är!! tack!



huuu.. eller hur.. festa är så 2010 ;)

2011-09-18 @ 11:55:56
URL: http://sandeepistol.blogg.se/
Postat av: emelie

Haha, jag känner mig också pretty färdig med alkoholen. Och jag ska erkänna att det känns skönt att ha.. växt upp, haha! ;)

2011-09-20 @ 12:32:38
URL: http://makeitalone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0