SERIOUSLY!

Jag köpte den här snyggingen för 150:- och tänkte "faaan vad gött! nu kan jag va snygg i klänning!"
Ah tjenis! Mina pattjävlar får ju inte plats så nu vill jag faktiskt sälja den. Smart idé.
Jag kan inte hålla på att skänka bort saker heeela, hela tiden.
SÅ är det någon som vill ha den för en hunkalapp, tell me.
Prislappen och allt är kvar. Som sagt vill ha en hunka för den och det är strl M.
Kom igen, jag vet att du vill! Den är ju sketasnygg. PÅ någon med mindre tuttar än mig.




Kommentarer
Postat av: Sylvia

Är den verkligen snygg på alla med mindre bröst än dig? även vi med hängande-amningsbröst? ;)

2011-09-03 @ 13:00:09
URL: http://syliam.blogg.se/mama

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0