inte godmorgon...

Jag har ingen alkohol tills ikväll, jag har brun-utan-sol fläckar på armarna, mitt hår är helt förtäskigt tovigt och min klänning behöver mig inklusive 2 personer till för att jag ens ska få på mig den ordentligt.
Dragkedja i ryggen var en dålig idé.

Jag har halkat efter igen med det här bloggandet, men jag har haft annat för mig.

I fredags var jag på nån krog i spånga med Stefan och Niclas och drack mig några öl, jag skulle inte dricka mig onykter vilket jag ändå lyckades göra. Jag har svag karaktär när det gäller god öl måste jag erkänna. Sen när dom väl stängde traskade vi vidare hem till Niclas där jag återigen tog en öl, Stefan torrjuckade mig i en buske. Dom sjöng på 'en rosa helikopter' hela vägen hem till N och jag fick krypp, men överlevde ändå. Stefan använde min handväska som ryggsäck.. (nej, han är inte liten..) Sen kollade vi på någon serie med massa tummar, jag förstod ingenting fast jag skrattade iallafall tills jag väl somnade i fåtöljen jag satt i och snarkade, sen puttade S på mig och jag reste mig och gick till sängen... tror jag(?) Vaknade senare den morgonen av att stefan står och kollar på mig.. jag var naken och hade täcket under bysten. Jag somnar om igen och vaknar därefter vid 19 tiden på kvällen. "dags att käka middag?" jag kom inte hem förns igår, söndag iallafall. Jag blir så lat när jag befinner mig långt borta.. på ställen där jag.. kan ligga ner, haha.

"Jag är man, du är kvinna.. du ska stå fastkedjad vid spisen när jag kommer hem från jobbet, sen sätter jag på dig innan middagen" hahah.. jaha, jag förstår.

god ny öl alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

mja, jag vilade blicken på dig när jag hade sex med niclas ansikte..
och glöm inte att vi skuttade hela vägen hem till dig ..
:*Ä

2007-12-31 @ 14:18:02
Postat av: Anonym

du stirrade på mig! ;ö jag vet. jag såg!
haha hem till MIG? jag bor inte där?
eller... min familj tror att jag bor där nu för tiden. ;(

2007-12-31 @ 14:23:08
Postat av: Fishpie the ultimate

ja men typ.. er. samma sak liksom, ni är ju likadana.. fast han är mer.. rakad.. *dreggel*

2007-12-31 @ 14:26:31
Postat av: Anonym

han är som skalle-per :(

2008-01-02 @ 00:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0