en till tack

Igår bestämde sig jag och Amanda för att dra ut på äventyr i staden och ta några glas av ditten och datten..
på köpet fick vi med oss Hanna och Pippi också vi började med att placera oss på nivå där vi först fick sitta vid baren och det är inte okej egentligen för då beställer jag bara in nytt hela tiden, och ja det gjorde jag.
Sen är det en äckelkille som sitter brevid mig och försöker ragga stenhårt på en brud som sitter brevid mig hon med som knappt kan svenska och hon pillar till på mig ibland för att jag också ska skratta, ja jo jätteroligt.
Sen sitter jag och diskuterar någonting med Hanna jag kan inte minnas vad så ställer han sig emellan oss och säger "vad heter ni då?"  och jag kollar bara på honom och säger; men du... gå. Och idioten står kvar och jag ber honom att gå igen, sen sätter han sig på sin stol igen, ser lite smått tjurig ut. Sen kommer det en kille och ställer sig mellan den där snubben och mig och jag typ kollar åt sidan lite ja han hade lite sådär.. lagom backslick inte jättelångt hår men ändå lite bakåt, han hade vita jeans och en slags skjorta.. och jag hör direkt på rösten att ja ni vet.. det är ju inte en snubbe från landet direkt.  Dom börjar iallafall småtjaffsa lite direkt när dom kommer in på lumpen och han unga killen säger att han aldrig tänker göra lumpen och den andra tar illa vid sig så säger snubben "ah men vart låg du då?" och sen säger han något med.. "men jag har landställe på waxholm" sen hänger jag inte med för då börjar han prata med mig och innan så sa jag till slisk-killen att jag hette Yvonne och det trodde ju han på så han unga killen frågade slisk-killen "jaha, är Yvonne sur på dig eller?" och slisket "Ja, hon hatar mig" hahaha.. mm okej. Sen småpratar vi lite iallafall sen drar han, snygg var han inte nej.
Aja sen vidare iväg och Heidi hämtade upp oss med bilen vidare mot först ööh.. jag vet inte vart någonstans på stureplan, sen sturecompagniet ja sen överallt. Vettefan.. damnit. Alla började bli småtjuriga på varandra, haha.
..... konstigt.

Sen fick jag ett sms där det stod något med: "Jag är med Daniels lumparpolare nu... haha, tråkigt snygga. Vi hörs sen tycker jag! Puss" Jag var onykter och fattade det där smset HEEEEELT fel hahaha...
Jag kände varken igen numret eller någonting och det jag får i skallen är att det är en kille Daniel då, hans kompis har tagit telefonen.. eller ja mitt nummer, sett mig ute på stan (igår då.) och smsar. Det var det jag trodde liksom!
HAHA, sen imorse såg jag att det var Liza som jag hade suttit och sms:at med, haha. Lagom borta.

Sen åkte iallafall jag och Heidi och hämtade upp Christian han var också lagom berusad, bara Heidi som var nykter. hhah, vi åkte till 'mammas' för att käka, Gb är snällas och bjuder på mat! Sen märkte han min hand för att visa sin kärlek. Sen när vi åker och släpper av honom hemma igen så kramas vi hejdå så säger han: "Ikväll var du vackrare än vanligt" vet inte om det var alkoholen eller vad det var.. jag blev glad iallafall, hihi.

yeyeyey.. vaknade i min egen säng imorse och fyyyyyfan vad skönt det var och jag har inte ens varit bakis eller haft sådär ont i magen som jag brukar. Yey för mig! =D

Har varit och hämtat min nya älskling nu håller den på laddar sen ska jag föra över all musik, den är så snygg min nya lur. yeeeeyyy..

                    image32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0