WEEUOO

2007-09-29


bästa kvällen med några inslag av ågren

Ja, jag ser fortfarande klädesplagg snurra runt i skallen på mig, jag har aldrig i hela mitt liv shoppat sådär jävla snabbt och impuls aktigt som jag gjorde igår, var Sandra och jag stressade? eeeh JA.
Hon kom och hämtade upp mig vid jobbet, eller ja hon kom in och hälsade på mina små kids sen drog vi snabbt som blixten, jag råkade trixa bort alla radiokanaler i bilen, Sandra fick tokryck.. jag fick inte pilla något mer på den radion. Först in snabbt på Wedins köote mina stövlar och fyfan jag älskar dom. Jag älskar dock inte dagens skavsår dom har gett mig. puh..
Sen in på H&M försöka hitta jacka och kläder.. jacka hittade jag snabbt, kunde inte ha min vanliga storlek dock eftersom jag inte fick upp dragkedjan över tuttarna, jävligt kul eller inte.
Annars satt den som gjuuuten, så härlig. Sen gick jag och Sandra och testade jeans.. eh, våra rumpor hängde utanför och var 5 meter långa i benen.. måste jag ha så jäävla korta ben(?)
Det sket sig med jeansköpandet och mitt självförtroende var försvunnet igen och jag kände mig asfet nu hade vi 5 min på att välja något eller ja, jag iallafall tar en svart långärmad klänning och ett par långa leggins eller ja ser mer ut som långkallingar.. i M som är alldeles på tok förstora och jag fattar inte hur det går till eftersom jag är big mama liksom! mhmm.. sen drog jag till med en ny mössa också och örhängen och halsband.
Sen vidare hem till Sandra vi sprang om varandra i duschen, jag hade duschat på morgonen men kom på att jag helst ville raka benen osv. Sen klä på sig och jag var faktiskt snyggis!
Sen drog vi iaf till Malin där Malin som vanligt inte ens var klar när GÄSTERNA kommer varken med maten eller med sig själv, vad är det för värdinna?! vaaaaa.. näe. Maten var ljuuuuvlig!
Sen började vi tjejer få lite i oss och det börjades prata sex, väldigt mycket och det var nog det roligaste på hela kvällen!

Jag skrattade så jag dog när Malin säger: "Men **** får ju ändå mig att komma" jag kollade på Malin och blev väldigt chockad eftersom hon inte är så jävla öppen med att vilja prata sex. Men nu släppte hon till lite och det var kul. Sen var det väl mest jag ocj Jennny som satt och diskuterade eftersom vi är välidgt öppna när det gäller sånt. Jag säger något med: "Men vadå.. vill jag bli knullad då säger jag fan till om personen inte fattar vinken! Typ; 'men hallå! knulla mig då'-"
Frida kollar på mig: "MEN JOSSE!! .. du får inte säga sådär ... du är så vulgär! hahah" grejen är den, ja det är jag! =D Sen ville jag bara poängtera med att jag är säker i mig själv och jag säger till om vad jag gillar och inte gillar och vill jag en sak då ber jag om det. Helt enkelt! Så ska det vara. Sen kom vi in på onani och ja där var jag värst av alla igen. Ursäkta mig att flesta av er har pojkvän förutom jag och Sandra som satt där och pratade om vårat såkallade "sexliv" ahaha. JAG LIGGER MED MIG SJÄLV!
och jag skäms inte. JA JOSTE..

Sen var det dags att sminka på sig lite mer och gå (springa) till bussen som vi ändå missade så det fick bli en promenad ner till KC iallafall. Direkt in till baren, dom radar upp Äppelkaka (shotten alltså.) och jag jag kan hatar såna slibbiga saker och ändå fick jag två stycken, kul att jag ville lägga en pizza det första jag gör så jag beställer en Jäger/redbull direkt efteråt, när jag druckit halva drinken märker jag hur jävla ljus den är och äcklig, så säger jag till och så säger bartendern "AHA, trodde du sa vodka/redbull" men nej. Så jag fick en ny 6:a istället som var så mycket godare.
Gick ut och räkte kom in och beställde en öl (vid det här laget är jag verkligen inte nyker.. ja efter vinflarran hemma hos Malin först som jag delade med Sandra och två cider.) sen kommer Sandra fram till mig med en drink: här ta din drink Josse!
"Åh köpte du den till mig? :D" men nej, det är ju din.
Ja min alltså. haha! Whatever. Sen dansar vi tills stänging (nu börjar jag tappa minnet jag har tur att ha Sandra här bak som kan påminna mig lite.) vi går ut jag sätter mig tydligen och kissar vid bänkarna sen går jag tydligen med Sandra och Carro hem, att vi går med Carro har jag inget minne av nej, och tydligen blir jag inkuffad i en buske (bildbevis finns där med) jag fattar inte grejen ska bli nykterist. och här börjar jag med mina "ish" uttal också som får Sandra och Carro att gråta av skratt.
"hörru carrish jag ska hemmish med sandrish nu!"
Sen hem till Sandra, Sandra får manligt besök jag går runt halvnaken öppnar dörren i trosorna när dom kommer, han börjar skratta och fråpgar hur jag mår.. piss off sa jag typ!
Och jag sa att han inte fick sova med Sandra för det skulle jag.
ne tydligen inte jag fick samtal av Robbin sen var dom borta, när jag ska hämta cigg i jackan hör jag hur dom knullar för fullt och jag slänger in lite fint "alltså ni vet att jag hör er va?" och dom börjar skratta. Moodkiller? JAG!? inte då! på 10 sekunder lyckas jag tappa bort både ciggen och tändaren i Sandras lägenhet.

Jag vaknade iallafall med FET ångest.. jag drack för mycket, jag betalade alldeles för mycket.. varför åkte jag taxi för 800KR!?!+1+
Sen vaknade jag iallafall idag jag ville spy upp hela mitt liv typ.
Jag ångrar att jag inte höll mig hyffsat salongsberusad nejnej. Värst av alla! drägg-jossan. Jag mår fortfarande som ett svin, och som jag förtjänar! ... jag vågar inte kolla mitt konto och jag besparar mig att ens kolla det för den här gången.


                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Anne

Fan Josefine, det låter ju som en helkväll ;D HAHA! Miss you baby!

2007-09-30 @ 11:50:15
URL: http://annerosenqvist.blogg.se
Postat av: kiwso

HAHAHA! "Ni vet att jag hör er va?" Jag är stammis här btw..

2007-09-30 @ 15:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0