glad tjej!

Har jag någon anledning att inte vara glad just nu? Nej. Och låt gärna dagen/kvällen förbli så, tack.

Jag är supernöjd med mitt hår, jag tackar Jeanette tusen gånger om. Världens bästa frisörska.. tack tack tack!
(gå till Joe's imperium. reklam reklam reklam).
Det är jättefint väder, och varmt och jättehärligt. Hur mysigt som helst!
Det är snart dags att ta sig i kragen och dra till en uteservering. Är någon människa på eller?
Eller ska jag gå dit själv? VA VA VA?Tänkte väl det ja.

Imorgon blir det jobba. Sen vet jag inte? Det är väl valborg imorgon? Ja, ytterligare en jättetöntig dag att fira och ytterligare en anledning FÖR att kunna få supa. Hur många fulla 15-17 åringar kommer hamna på Maria pool imorgon då? Någon som har en vild gissning? Jag gissar på ALLA.
Jag behöver iallafall inte ta mig till bolaget imorgon vilket känns skönt då jag håller på min BUDGET som är jätteliten denna månad eftersom jag måste ha råd att fira Sandy när hon fyller år. WEI!
Jaha, men hur lyder planerna för imorgon? Vad är planen? Dricka alkohol och bli full och somna i buske eller?
Vart ska vi bege oss, vadska vi göra? Ska vi äta? Jag behöver lite information tack.
Vad ska man ha på sig?

Oooooooh. Nu börjar det här underbara vädret då man går jättetunnklädd om dagarna och på kvällen kan man krypa ner i en mysig kofta och vara hur jävla go som helst.
Jag ser mig själv framför mig i en stickad kofta, ett vinglas i handen och en galen hästsvans. Hur jävla mysigt som helst.

Nu vill jag grilla. Jättekul att bo i lägenhet med balkong och inte få grilla. Det är jättekul när man känner lukten hela kvällen hur grannarna under grillar och lever loppan. Bu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0