we can go dancing

Gooooomorron, gooomooorron!

Vilken strålande morgon (om man bortser ifrån tandjäveln) Fick ett samtal idag jag väntat på länge.
"jag saknar dig.." och massa annat hemligt. Trevligt trevligt!

Tänkte somna om men blev en del messande sen också. Jag vågar inte ens tänka på hur mycket sms jag skickar om dagarna. Goude Goud! Men det kan det va värt. Ibland.
Skulle sova jättelänge idag tänkte jag, men det gick ju. Inte. Drog på Closer och låg som en puppa inlindad i mitt täcke.

Nu har jag ätit frukost. För första gången på evigheter. Det känns... i magen. Om man säger så. Ägg också!
Nu ska jag nog kolla mer film. Jag kollade aldrig film förut. Vad har hänt? Jag har inget liv. Ne, tänkte väl det.

Imorgon är det nyår. Jahapp... man kanske skulle börja virka eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0