What If?

Jag hade tänkt att faktiskt lägga ner lite tid och själ i ett blogginlägg just nu. Vi får väl se hur det slutar och om jag ens kan få det att stanna kvar. Eftersom att alla mina andra "BRA" inlägg försvinner när jag ska spara dom.
Något eller någon vill inte riktigt att jag ska lyckas med det här. Ja, att skriva bra inlägg alltså. Inget annat.

Idag blottade jag min själ och gav ut min bloggadress till en person som faktiskt frågade om jag skrivit om denne i min blogg. Tror jag fann ett litet besviket suck i luften då jag inte nämnt personen vid namn. Man vill ju int ge ut för mycket än.
Inga hemligheter. Bara rena fasader här. Allt kommer upp till ytan, svart på vitt. Eller vitt på svart. Jag vet väl inte.

Idag har det varit min roligaste dag på internet på väldigt länge. Just av en endaste anledning. Jo, att alla eller ja, majoriteten av männen på min MSN-lista har frågat mig om jag skaffat snubbe. Vilket jag tycker är extremt roligt. Att dom ens bryr sig. Nu pratar jag faktiskt också om män jag inte pratat med på drygt ett år.
Var tvungen att fråga om dom var oroliga eller vad det var frågan om.


Jobbigaste av allt som sker nu är; vi har precis träffats. Vi klickade direkt. Allt är topp topp och nu ska människan lämna mig i en månad. VAFAOUN! Vad ska jag nu göra i en månad? Förmodligen bli arbetsnarkoman igen och inte tänka, bara köra. Hey ho, let's go! En månad kan väl gå fort. Men jag menar.. det är jul - nyår.
Jag funderar faktiskt seriöst på att fira nyår med mamma. Bara för att. Jag slipper vara med mina vänner och deras pojkvänner. Jag kan supa mig totalt redlös svinpackad och somna i min mammas säng, bredvid mamma och hunden.
Ändå ska jag vara as-snygg. Ska ha min svarta fina ballongklänning, lockigt hår och MASSA glitter!
Stoppa bomull i Zeth's öron och titta på raketer med mossan. Får ge mamma en puss. Ingen kyss, PUSS.

Jag sitter och filosoferar just nu. Ni har säkert redan slutat läst av utmattning. Eller så följer ni mig. Sandra och Mickis är väl dom jag VET med all säkerhet som läser varje liten rad jag skriver. Konstigt att jag inte fått ett sms av Mickis än "har han stor snopp?"  Vadåååå, vi är inte mer än tjejer. Tjejer berättar allting. Vi gör det iallafall. Men nu har jag ju inte berättat någonting. Eftersom att jag är så jääävla hemlig. Men inte nu längre. Nu är allt öppet, frid o fröjdi.

Juste, apårpå en till rolig sagt som hänt på INTERNET idag var att mitt gymnasiespan (ni vet..) skrev till mig idag. Jag blev oerhört chockad. helt seriöst. Mitt i allting. Det säger ba swosch! Haha. Det var lite roligt att prata gojja med honom.
Han lovade att ringa om det skulle bli efterfest med dans och disneylåtar, någongång.

Nog om det. IMORGON vill jag kramas, pussas och liggas. FÅR JAG GÖRA DET IMORGON SNÄLLA!?
Ni kan få gissa vad han heter. Börjar R och slutar på obert.

Förresten så lovar jag att skicka ut bröllopsinbjudningar till alla i god tid.

Skoja...

Kommentarer
Postat av: J

Helt sjukt, men jag orkade läsa hela :o

Hälsa Robban ;)

2008-12-05 @ 15:22:51
URL: http://kreftans.blogg.se/
Postat av: Tutten

Hahah, grattis! :D



jag gör det.. sen när.. jag inte är irriterad på han längre. :D:D:D:D

2008-12-05 @ 16:02:33
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: Sophia

Eeeeeeeey PULLAN. Du kan ju inte gå å skaffa karl när jag sitter här å väntar på dig-----buuhuu-.

Okej om det hade varit en brud, det hade jag kunnat ta...men en MAN. Fy Josefine, FY!

2008-12-05 @ 19:11:02
Postat av: Tutten

Jag kommer alltid vänta på dig Sophia.

JAG väntar på dig, ska jag få ditt nummer snart!?

2008-12-05 @ 20:03:50
URL: http://josefinet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0