SEMESTER FÖR FRÖKEN T

Dagen är äntligen över. Äntligen har jag semester, den är efterlängtad. Jag är så sjukt trött, så sjukt pigg, så sjukt.. allting. Jag vet inte riktigt. Sen är jag helt förvirrad. Fick nog den sämsta lönen jag någonsin fått.
Snacket om Finland vet jag inte om det kan bli av nu. Isånnafall har jag 200:- att leva på där.
Ja, alltså jag kommer betala biljetten som redan är betalad. (!!) Men jag vill gärna kunna leva resten av augusti också.
Eller så får jag väl helt enkelt sälja mig själv eller något annat spännande.

Fyfan vad varmt det är. Dumt att klaga men jag svettas som en gris. Folk ville gå ut idag alltså? Jisses.
Det första jag fick göra när jag kom hem var att klippa min lillasyster. Det var länge sen jag höll i en sax för att klippa hår. Men hon blev nöjd, jag blev nöjd. Till och med farsgubben la in: "Tjusigt!". Jag vet, jag är grym på det mesta.

Idag har jag varit jättepysslig på jobbet och gjort ett antal armband och ett halsband. Halsbandet fick jag dock själv.
Sen gjorde H ett armband till mig. Tackar tackar! Det ser välidgt gay ut, men iallafall.



Klockan 8 på morgonen kunde jag ha det här och ändå svettas




Mitt halsband, det ser gott ut!


Mitt färgglada armband!


Present till.... hemlig.




Nu har jag semester!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0