lill-söndag

Den här lördagen får bli en tidig söndag för mig. Världens segaste lördag och jag är inte bakis. Inte ett dugg.
Mitt alkoholintag igår är inte att diskutera. Det räckte och blev över och jag kom ingen vart iallafall.
Allt stod stilla.

Det kanske går någon bra film på tv ikväll? Vet någon så säg till. Jag skulle egentligen inte ens vara hemma idag.
Ändrade planer.

Idag tog jag mig en välförtjänt och lång jävla dusch. Jag tog det lugnt, jag skrubbade hela kroppen (behövdes), smorde in mig med en såndär specialtvål som är en lotion. Ja, något sånt. Så jävla skönt. Jag rakade mina ben (hör och häpna) hahah. Ok, det låter som att jag aldrig rakar benen men det är så att jag knappt aldrig orkar det. Då jag inte har någon att raka benen för, om man kan säga så. Sen när jag väl torkat så smorde jag in mig också. HEAVEN!
Nu är jag jättemjuk och len, and I love it.
Dina händer tack.


Nej, man kanske skulle göra lite nytta här hemma när man ändå har tiden kanske. Det behövs diskas och jag måste plocka in kläder i garderoben IGEN, jag gör det typ varje dag ändå skedar jag alltid med alla kläder jag äger ungefär i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0