Lillebror kom hem

Nu är vi här, bara han och jag. Vad ska vi livnära oss på? Jo, chips. Det här kommer bli en intressant vecka kan jag meddela. Först kommer han hem och knackar på dörren, jag öppnar

Bajsnödig storasyster: vad håller du på med? du kan ju inte andas? hahahahahahahahaha
Anfådd lillebror: jag... tog.. cykeln.. från... Lena och Gunnar.... och... jag .... dör.. tror .... jag.
Bajsnödig storasyster: HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHA... men gud, andas
Anfådd lillebror: JAG DÖR!
Bajsnödig storasyster: skärp dig! har du noll kondis eller?
Anfådd lillebror: jag... dör!

Sen tar det 10 minuter för honom att ens försöka låsa cykeln.

Nu börjas det igen

Törstig lillebror: har du öppnat juicen?
Inte törstig storasyster: men nej?
Törsig lillebror: men.... ok.. den var typ öppen
Inte törstig storasyster: är du dum i huvudet på riktigt?
Törstig lillebror: tänk så ligger det en snopp här i nu!

Kommentarer
Postat av: Lissan

Hahahaha....bajsnödig storasyster...??

Jobbar du på dagis eller??

2008-06-23 @ 10:41:03
URL: http://lissans.blogg.se/
Postat av: S

Men hahaha

2008-06-23 @ 17:05:56
Postat av: j.

hahahaha.. HOW DID you know!?!? ;)

2008-06-23 @ 20:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0