hemma är allt som vanligt

Nyduschad och sliten som ett djur är jag efter den här dagen.
Vad har jag gjort den här veckan egentligen? Inte ett skit förmodligen.
Joja, jag har hängt med Heidi, Cribbe och Karla en dag/natt. Vi hamnade i stan och jag med en öl i handen.
Dagen efter åker jag hem till Nadja och umgås med henne, jag slingar hennes hår sen.. ja, vad gör vi sen? Sover typ.
Ja juste, vi skulle åkt in till stan och satt oss på SNAPS men något kom ivägen. Jag fick en tidigare frisörtid så vi promenerade ner till centrum och det reulterade i brutala blåsor. Jag kunde inte gå - inte hon heller.
Vi stannade iallafall hemma och käkade smulorna från less fat chipsen och kollade på Ghost och Ladder 49 och grät oss en skvätt, himla trevligt. Idag har vi legat ute och grillat oss med kokosolja. Det blir man hääärligt kladdig av!
Gott luktar man iallafall.

Blev upplockad av min käre far gav honom alldeles för mycket pengar, fick ångest, åkte hem och bytte om och gick till jobbet för att vra med på Vårfesten. Det var jättevarmt, jättegott och jättetrevligt! Nu är jag asfet och borde bänka mig i soffan för att dö i min handduk som jag inte orkar ta av mig, eller klä på mig något annat för den delen.

Imorgon blir det Täby igen och hem till världens bästa Anne, sen blir det staden! =D Vi ses rå.

Kommentarer
Postat av: Anne

Täby har saknat dig den gångna veckan!

2008-05-31 @ 01:00:01
URL: http://annerosenqvist.blogg.se/
Postat av: j.

Jag kunde nästan ana det faktiskt

och jag har saknat täby... eller inte

men DIG! :-D

2008-05-31 @ 02:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0