Duktigt Josi!

Min dag har gått som smort. Precis som jag ville att den skulle. Självdisciplin kallas det.
Jag kom upp från sängen gaaanska hyffsad tid idag. Sen kokade jag havregrynsgröt, en eller två klickar hallonsylt. Ett glas vatten, en C-vitamin. Man blir ju äcklad av att ha någon som är sjuk som går hemma och nyser och äcklar sig. Pappa, flytta ut ett tag. Sen tog jag mina saker och drog till gymmet. Det var så sjukt skönt. En sjukt snygg man satt på cykeln längst bort. Ifrån mig. Hans ben var det hetaste jag sett och han svettades jättemycket. MUMS!

Efter mitt träningspass på nästan 2h så begav jag mig till COOP för att handla. Ikväll blir det minsann goood mat. Om jag får bestämma. Jag ska göra grillad kyckling, pommisar och svampsås. Mycket mums!
Och till lunch så åt jag en tallrik med vaniljyougurt (0,1%), skivade bananer och special K cornflakes. Jag känner mig så duktig när jag gör så här. Sen har jag inte ens satt på datorn förns nu. Innan dess har jag hängt tvätt. Det var ju lagom roande. Min telefon har gått på högvarv idag med. Och inte vet jag varför!
Något glömde jag.. mm, C-vitamin som brustabletter. Fan. Faaaan, jag kan inte gå och bli sjuk nu när jag ska börja jobba. Ok ok ooook.

Nu ska jag ta och göra nytta.. dvs föna mitt blöta hår.  Visst låter mitt liv helt underbart?

Kommentarer
Postat av: Glory

Grillad kyckling som i färdiggrillad kyckling ?! :-P

Låter hur mums som helst...

Lycka till på jobbet imorrn!

Kramisar / Rövhålets sista dygn *S

2008-09-24 @ 19:02:05
URL: http://glorycat.blogg.se/
Postat av: J

När fan börjar du jobba som en hederlig mänska då?

2008-09-24 @ 20:37:08
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0