Hemkomst

nu var mina nervösa dagar över. Mina korpenlektioner i måndags gick jättebra och det var jätteroligt. Jag kände mig som en riktig gympalärare och dom hade tydligen också jätteroligt så det var ju tur det!

Sovsällade med Sandra. Vi pratade om snarkningar och undrade varför vi helt plötsligt börjst snarka så förbannat.
Jag skyller på täppt näsa och trånga andningsvägar. Hrmp.
Vi lagade god kyckligpytt sen åt vi bläbärspaj med vaniljsås. Vi bråkade i ungefär 20 min om vi skulle åka och handla eller inte. Ja, inte fan bakade vi pajen iallafall. Sen skulle jag kuta upp i trappen för att hinna före henne, då börjar hon också springa och så råkar jag ge henne en snyting med plånboken för att hon höll på nypa i min bakdel.

Sen var det dags för mig att ta mig en dusch och åka in till stan för att möta en J och ta oss en promenad. Det gjorde vi och pratade en massa. Han var faktiskt väldigt väldigt snygg. Sen åkte vi hem och kollade på Idol och soffskedade lite.
(och nej, inget sådant snusk som ni tänker nu.) iallafall. Sen var det dags att sova jag skulle ju upp tidigt imorse.
Jag hade påpekat att det kunde hända att jag kunde råka börja snarka.
Det tog hundra år för mig att somna. Jag var nervös. Det var länge sen jag delade säng med en karl och min mage lät och höll på hela tiden. "nu tror han att jag ligger och fiser" var det enda jag tänkte på. Så jag visste inte hur jag skulle ligga riktigt. Jag somnade på riktigt vid 3-4 tiden kanske, skulle upp kl 08.00. Jag somnade på RYGG.
Hur vaknade jag? Jo, ensam. Hittade honom på soffan. Han vaknade ungefär samtidigt "fyffaaaan vad brutal du är när du sover". Jag hade inte ens legat still. Vad är det med mig? Sen var det bara knäpptyst i kanske 30 min.

Blir nog inga bröllopsinbjudningar den här gången.. Hah.

Drog mig till Gärdet iallafall och promenerade i kanske 30 minuter för att hitta dit min intervju var. Det var sjukt svettigt kan jag tala om! Men jag tror det gick bra. Håll tummarna och tårna!

Nu skulle jag kunna sova och snarka i min ensamhet...

Kommentarer
Postat av: J

Snyggt byggt, hoppas du får kneget =)

Å ang magen, så är vi inte så jäla dumma som vi ser ut vi killar.. vi fattar att magen kan kurra på tjejer också, å vi vet att ni fiser i sömnen ändå ;)

2008-09-17 @ 17:38:48
URL: http://kreftans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0