Mkay!

Färdigkollat på One Tree Hill för den här veckan.
Ibland kan jag verkligen hata att jag lever mig in för mycket i just den serien. Jag vill bara skrika rakt ut och hjälpa dom.
Hahah. Vissa vill jag gifta mig med. Vissa vill jag slå. Ja, ni förstår.

Sen kom jag på att imorgon börjar korpen. Jag har två lektioner på raken som jag måste klara ENSAM då Sandra måste jobba. Frågan är hur jag ska klara detta. Haha. Tack å lov så är det barn!
Och är det något/några jag kan charma så är det just barn. Så imorgon ska jag bygga hinderbana, yey!

Just nu så blev jag irriterad för samtidigt som Ensam mamma söker går så går Berättelsen om Oss på 5an. SÖCK IT!
Fryser om fötterna och näsan gör jag också, lovely.

Kommentarer
Postat av: Sophia

Yeah, give me Brooke, sen är jag lycklig <3

2008-09-15 @ 04:40:00
Postat av: Tutten

Nu hatar jag dig :(((((((((

trodde du skulle och ville ha mig.. men OKEJ

2008-09-15 @ 12:19:13
URL: http://josefinet.blogg.se/
Postat av: belle

haha ja menar de:D asså folk äcklas men vafan.. ja måste ju våga sticka ut lite :D

2008-09-15 @ 20:21:59
URL: http://bellso.blogg.se/
Postat av: Sophia

OJOJOJ. Felåååååååt älskade! Det är ju dig jag vill ha, bara dig hundögon

2008-09-16 @ 01:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0