jag är inte bitter, bara jävligt irriterad

Blev väckt av inte världens roligaste samtal vid 3-tiden inatt. Jag la på mig. Kunde inte somna. Till sist somnade jag som en gris. Blev väckt vid 9-tiden. Skitsur, skitförbannad, skitarg, skitfrustrerad.

Sen på väg till Fisksätra och träffa lite släkt och äta mat och klappa kändishunden.
Ja, hon har t.o.m pussat prinsessan Victoria på munnen. Vilket privilegie... eh.. Hur man nu säger.

Inatt låg jag iallfall och "skrev" ett blogginlägg i skallen som jag ska skriva ner  sedan. När jag kan få LÅNA datorn igen.
Nu skulle jag göra detta snabbt. Jag återkommer. Ni kommer bli så arga på mitt senare inlägg.

Jag förvarnae, är inte bitter. Bara jävligt trött på människor.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0