Så var det onsdag igen

och LÖNING! Ja, det är ju kul för andra som ändå har ett jobb och kan leva lite loppan med den här lönen. Det kan inte jag. Nej, jag måste hålla i slantarna nu. Men jag tänker ändå köpa mig ett par skor idag. Det har jag bestämt. Jag måste, eller måste. Jag VILL. och måste... lite.

Nu är jag färdig. Ska bara dra på mig ett par strumpor sen tar jag bussen till märsta och blir upplockad utav Sandra. Det var länge sen vi umgicks på tumanhand. (allting sitter ihop, yeeeeeeees) Det ska bli mysigt.

Nu längtar jag till helgen.
Fredag - ut och käka på 'Storstad' som ligger på odenplan med gamla jobbet, träffa alla "alla" igen. Dricka lite (läs:mycket) öl, och snacka massa skit. Ah, längtar.
Lördag - födelsedagsmiddag i Bromma hos Frida (jag får varken kalla henne Frittan eller Fritts numera, taskigt)

Det var det. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0