Mötesplatsen?

Jag tvingade eller mer "uppmuntrade" Jennie att skaffa Mötesplatsen.se
Jag vet inte om hon i detta nuet ångrar sig lite, efter alla idioter som är ute efter henne där.

- vad för killar faller du för då ? utseende mässigt ?
- jaadu...det är lite olika, normalbygda, kroppar så att säga, haha. men jag går inte så mkt på utseende egentligen, det är inte riktigt det som spelar roll. Själv då?
- någon söt mysig tjej som har fina läppar och bröst

(redan här som ni märker uppstår ett BIG NO-NO, fel svar killen, fel svar.)



har du något emot killar som är välutrustade?

(killen fattar verkligen INTE.)

-
du blir inte rädd då?

(han fortsätter.)

har du varit med killar som har 25 cm förut?

(Jag och Jennie sitter och skrattar och hon bestämmer sig för att driva med den påtagligt kåta killen.)

-
sväljer du?
- nej, jag tar den i handen.



Mycket komiskt, mycket komiskt. Han borde testa Knullkontakt.se istället för Mötesplatsen.se





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0