stopp och galopp

Och så kom Söndagen. Återigen med smärta i hela kroppen. Och inte för att jag är sjuk. Men för att jag drog mig en skön utgång på Tegel igår. Hahah.. Sorry KC, jag har en paus med dig.

Jag hade faktiskt planer på att inte göra ett skit igår. Bara vara hemma. Äta. Va skön liksom.
Men det gick ju bra tills Tommy och Anne började tjata om partaj! Jag kunde bara inte motstå.
Speciellt inte när Världens-bästa-Tommy erbjöd sig att hämta mig i Sigtuna, bara för att han verkligen ville att jag skulle följa med. Sagt och gjort.

Idag gör det ont i mina porer för all sprit som vill ut. Herremingud.

Igår var en vanlig Josefine&Anne-drickar-kväll. Kan ju inte sluta bättre än i smått kaos men ändå.
Inte nog med det så bestämde sig Tommy för att bjuda oss på 2 shots var. ALRIGHT tänkte jag!
Asså.... jag vet inte vart jag ska börja. Först fick vi en FERNET (tänker aldrig mer dricka i hela mitt jävla liv, jävla äckeldricka) jag hamnade i stående fosterställning och dunkade handen i bardisken för att det smakade så jävla vidrigt och det jag fick att skölja ner med var en fisherman. Jag tycks mig minnas att bartendern ett antal gånger sa "ni vet att det där kommer slå till ordentligt... ORDENTLIGT.. drick vatten!" Vatten? Jag beställde en öl.

Vi dansade all night long och jag hade jätteroligt. Träffade lite nya människor hos Anne också.
Och vet ni VAD? Jag träffade en anonym bloggläsare igår också - JOSSAN!
Och en annan som tyckte att hon skulle bli min bästis. Eh, enough said.

Anyhooooooooooow.. jag hamnade till sist i Märsta igen. Utan min väska. Anne tappade bort sina nycklar igår. SMARTASS. Stopp och galopp.

Ja, what to say.. jag är bakis som ett as. Nu är det Vägen ut på tv. Och till sist - can't get you off my mind.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0